top of page
Search
  • Mari-Liis Lember, Janne Tiiter

Kaire Tomingas: ning mõistsin, et õpetajaamet on tore

Updated: Mar 20, 2021

Mari-Liis Lember ning Janne Tiiter usutlesid Väätsa Põhikooli 1. klassi klassijuhatajat Kaire Tomingat, kes asus Väätsale andma sellest õppeaastast. Intervjuu annab põgusa sissevaate õpetajatöö toredusse ning muusse huvitavasse.


 

Foto: Bibi Loore Pilipenko

  1. Räägi oma lugu: kus kasvasid, õppisid ja kuidas Väätsale jõudsid?

Ma kasvasin Raplamaal, käisin Järvakandi koolis. Väätsale sattusin kaheksa aastat tagasi, mil sain tuttavaks enda mehega. Nii ma siia jõudsin.

  1. Kas oled soovinud väiksest peale õpetajaks saada?

See juhtus lihtsalt niimoodi. Peale kooli lõpetamist läksin õppima käsitööd, seejärel läksin kooli tööle ning mõistsin, et õpetajaamet on tore.

  1. Millist koolilõunat serveeriksid presidendile?

(Mõttepaus) Äkki midagi, mis oleks eestipärane. Võib-olla kamaga midagi.

  1. Mis või kes on sinu elus olulisim?

Ma arvan, et minu lähedased minu lapsed on mulle kõige olulisemad.

  1. Kas oled pigem hommiku- või õhtuinimene? Miks?

Olen hommikuinimene, sest mul tuleb õhtul vara uni peale.

  1. Milline on sinu kõige kasutum oskus?

Vot see on pähkel küsimus. Võib-olla võiks keeli rohkem osata, veidike ma oskan, kuid võiks veel rohkem.

  1. Mida pead õpetajatöö juures kõige tähendusrikkamaks või toredamaks?

Iga päev on hästi erinev. Tore on, kui tahad lastele midagi selgeks õpetada ning siis näed nende rõõmsaid silmi, et neil on hea meel.

  1. Miks on liialt paljudele õpilastele kooliskäimine vastumeelne?

Mõned lapsed ei taha õppida ja teevad krutskeid. Teised jälle tahavad ning siis lähevad need arusaamised lahku.

  1. Milline on sinu lemmik Disney animatsioon?

Disney või ükspuha. Lemmikmultikas on “Tommy ja Jerry”.

  1. Missugune on sinu lemmik kooliruum?

Minu lemmik kooliruum on minu ruum.



Foto: Bibi Loore Pilipenko


 

Intervjuu koostasid: Mari-Liis Lember ja Janne Tiiter, 6. klass


190 views0 comments
bottom of page